Kanada promuje „zielone” marki w sektorze MICE

Kanada jest jednym z krajów, w których świadomość i zainteresowanie zrównoważonym rozwojem bardzo szybko rośnie. Dotyczy to również sektora MICE (Meetings, Incentives, Conferences, and Exhibitions). Organizatorzy MICE coraz częściej poszukują kompleksowych i przejrzystych informacji na temat hoteli, które wdrożyły zasady zrównoważonego rozwoju i dbają o środowisko naturalne, tak by mogli oni realizować właściwie zalecenia dla swoich wymagających klientów.

Green_key_meetings_logo

Na potrzeby te odpowiedziało Stowarzyszenie Hoteli w Kanadzie (The Hotel Association of Canada), które wraz z kanadyjskim oddziałem Fundacji Meeting Professionals International w kwietniu 2011 roku powołało do życia Green Key Meetings Program. Jest to całościowe narzędzie do oceny hoteli i obiektów hostujących różnego rozmiaru eventy pod kątem zrównoważonego rozwoju. Obiekty oceniane są w skali od 1 do 5, z czego 5 to najwyższa nota. Rezultaty publikowane są na dedykowanej stronie www.greenkeymeetings.com, która służy jako ważne i wiarygodne źródło wiedzy dla organizatorów MICE dbających o środowisko naturalne. Założeniem Green Key Meetings Program jest wsparcie zrównoważonego rozwoju poprzez promocję „zielonych” marek, budowanie współpracy pomiędzy reprezentantami branży eventowej i zapewnienie wdrożenia idei zrównoważonego rozwoju w łańcuch dostaw. Pierwszą kanadyjską siecią hoteli, które włączyły się do programu i otrzymały certyfikat jest Delta Hotels and Resorts.

1 comment for “Kanada promuje „zielone” marki w sektorze MICE

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


dwa + 5 =